Complimenten en klachten

Uw mening is belangrijk voor onze apotheek!

Wij onderzoeken doorlopend de tevredenheid van onze klanten door vragenlijsten. Ontvangt u een uitnodiging hiervoor? Wij waarderen uw hulp! Daar leren wij van hoe we u beter kunnen helpen.

Bent u tevreden?

Laat het ons weten! Een compliment is niet alleen leuk om te geven, ook leuk om te krijgen! U kunt het ons vertellen in de apotheek, bellen, of gebruik maken van ons contactformulier.

Bent u niet tevreden? 

Wij doen ons uiterste best u goed van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u een keer ontevreden bent. Goed dat u dit uitspreekt. Bespreek het persoonlijk met uw apotheker. U kunt daarvoor gebruik maken van ons contactformulier. Bellen of even langskomen in de apotheek kan natuurlijk ook.

Komen we er samen niet uit? Maak dan gebruik van de Klachtenregeling op www.apotheek.nl/zorg-van-de-apotheker/klachten-over-uw-apotheek.

De volledige tekst van de klachtenregeling openbare apotheken kunt u hier downloaden.

klachtenprocedure infographic

;